Infrapunasauna kasutusjuhend

Infrapunasauna oluliseks erinevuseks on see, et inimest ei soojenda õhk, nagu tavasaunas, vaid infrapunane kiirgus. Õhutemperatuur võib saunas olla 40-70° C, Ühe saunakorra pikkus võib olla kuni 30 minutit. Tänu sellele, sobib infrapunasaun neile inimestele, kes ei kannata leilisauna kõrget temperatuuri.
 
Saun leevendab kroonilist väsimust, lihasevalu, elavdab närvisüsteemi, potentsi ja muudab reipamaks. Infarpunasaun on tõhus tselluliidi lammutaja. Ealisi keelde pole, tegemist on kogu pere saunaga. Infrapunasaunas on higistamine suurem kui tavasaunas.

  • Sauna eelsoojenemisaeg 10-20 minutit.
  • Sauna võib külastada kuni 3 korda nädalas.
  • Enne sauna kasutamist on soovitav ohtrasti juua, et higistamine oleks intensiivsem.

Vahetult pärast saunaruumist lahkumist kohe pesta higi maha sooja dušši all, ei ole soovitav teha karastavaid veeprotseduure, seda võib teha mõõdukalt pesemise lõpus. Soovitav on ka pärast saunaprotseduuri juua.
 
Rasedad peaksid enne sauna kasutamist konsulteerima arstiga (maksimaalselt kuni12 min). Kindlasti aga peaksid arstiga konsulteerima vähi- ja nahahaigustega inimesed. Samuti peaksid ettevaatlikud olema need inimesed, kellel on südamega probleeme.
 
Puhtuse ja hügieeni hoidmiseks kasutada saunaruumis jalgade ja istumise all rätikuid.

Webmaster: OÜ MITSEM agount[ät]mitsem.ee, Uuendatud: 21.20.2013.a.